czwartek, 18 kwietnia 2013

Na pyszny początek - kurczak, brokuły i sos serowy

Dzisiaj naszła mnie ochota na coś zielonego - brokuły i sosik serowy. Szybko wyskoczyłam do sklepu i kupiłam pierś z kurczaka, makaron, brokuły i Fix Spaghetti 4 sery z brokułem z Knorra.




Kurczaka pokroiłam i kosteczkę i podsmażyłam na malutkiej ilości oleju. Brokuły zblanszowałam i ugotowałam makaron. Do tego Fix wymieszałam z 200ml wody i 100ml śmietany 18%. Brokuły dodałam do kurczaka na patelnie i po chwili zalałam mieszanką FIX. Pozostawiłam na ok. 5 min żeby sos zgęstniał i oto wyszedł mi pyszny obiadek dla mnie i mojego partnera :)) Boskie a wyglądało tak :D
W smaku rewelacja. Aż znowu ślinka mi cieknie jak widzę te zdjęcia.


Obiad szybki i za nie wielkie pieniądze jak na 4 porcje.
Składniki:
ok 0,5kg piersi z kurczaka - 6zł
Fix - 2,49zł
brokuły - 3,99
woda - ciężko powiedzieć bo z kranu
olej łyżeczkę - ciężko policzyć
makaron - ok. 3,50zł
śmietana - ok. 1zł

W sumie: 17zł za obiad na 4 osoby czyi na osobę ok 4,25zł
Drogo?? Myślę, że nie :))

Następny wpis - Pomidorówka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz