wtorek, 14 maja 2013

Soczysty kurczak z patelni w naturalnej przyprawie z czosnkiem


 Fix, który odmienił moją kuchnię. Smażenie bez tłuszczu, wysoko białkowe jedzenie. Wręcz rewelacja. Kupiłam wszystkie 3 smaki do wypróbowania i już 2 posmakowałam. Pierwszy to czosnek. Pierś kurczaka wymoczyłam w marynacie z opakowani i włożyłam do specjalnych torebek. Wystarczyło 10 minut by uzyskać coś nowego. nawet w niedziele zaproponowałam mojemu partnerowi, że zrobię kotlety na obiad a on zapytał czy mamy jeszcze Fix-a bo woli to niż tłusty kotlet. I miał racje. Kurczak jest soczysty i nie tłusty, a przyprawy nadają mu przepyszny smak. Ziemniaki, soczysty kurczak z patelni i bardzo smaczny obiad dla 5 osób bo aż tyle można zrobić z jednego opakowania za 3,49zł ( bez ceny ziemniaków) :)
Także mogę polecić tego  Fix-a dla osób na diecie dukana, ponieważ pierś z kurczaka to białko.












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz