czwartek, 25 kwietnia 2013

2 sposoby na stare banany

Od zawsze wiadomo, że jak dzieci zobaczą czarne plamki na skórce banana to tego nie zjedzą tylko wyrzucą. Niestety prawda jest taka, że te plamki często oznaczają, że banany są już dojrzałe. Warto wtedy kupić polewę czekoladową lub bitą śmietanę.
1. Banany ze śmietaną
Bita śmietanę w proszku ubij z mlekiem wg przepisu na opakowaniu.  banany obierz ze skórki i pokrój w plasterki. Do pucharków na lody lub małych miseczek powrzucaj pokrojone plasterki i przykryj śmietaną. Możesz tez posypać na wierzch czekoladowe wiórki. Wtedy dzieci już na pewno nie odmówią deseru.

2. Banany w czekoladzie.
Ja natomiast kupiłam polewę czekoladową i kolorową posypkę. Banany pokroiłam w grubsze kawałki ( z 1 banana ok 3-4 kawałki). Polewę czekoladową rozpuściłam. Banany obtoczyłam w polewie i posypałam posypką. Dałam do lodówki. jak po ok 9h wróciłam w pracy to nawet nie zostawili mi 1 kawałka na spróbowanie. Więc chyba było bardzo dobre, zwłaszcza, że u mnie banany ciężko znikają.



Produkty z firmy "Cykoria" bardzo mi podpasowały. Nie dość, że tanie to jeszcze bardzo dobre.

Kolejny przepis: Żurek z proszku.

Buziaki :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz