sobota, 11 stycznia 2014

Niespodziewana paczka od www.gotujmy.pl

Wczoraj spotkała mnie bardzo mila i zaskakujaca niepodzianka. Naraz do drzwi zadzwoniła pani listonosz z tajemnicza paczka. Byłam bardzo zmęczona po przygotowaniach do egzaminu, dlatego nie mialam sił nawet jej otworzyć. Po godzinie otworzyłam tajemnicza paczkę. a w niej???







Herbaty lipton 100szt w wersji zwykłaej i WOŚPu. Dodatkowo herbata owoce tropikalne i cytrynowa. Najbardziej mnie ucieszyła kwadratowa puszka  z pięknymi kolorowymi ozdobnymi owocami :))

Paczka jest spowodowana moją wymianą punktów, które zbierałam na stronie www.gotujmy.pl za przepisy, które również są umieszczone na moim blogu.

Mam nadzieję, że niespodziewaną paczką będę się długo cieszyć i mam nadzieję, że uda mi się szybko uzbierać punkty na kolejną rzecz :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz