wtorek, 5 sierpnia 2014

kolejna porcja opisów produktów Ziołowego Zakątka

Dzisiaj kolejne moje opinie na temat produktów jakie dostałam do wypróbowania od sklepu Ziołowy Zakatek. No to zaczynamy

Sól czosnkowa - nie miałam na nią pomysłu by wykorzystać z jakimś daniem. Zawsze posypywałam nią warzywa i smakowały rewelacyjnie. Czosnkowy aromat pobudzał moje podniebienie, a warzywa smakowały rewelacyjnie. Cena 2,90zl za 90g

Podlaska przyprawa do pasztetów - Jeszcze jej nie wypróbowałam więc nie mogę nic o niej napisać, ale jak tylko ją wypróbuje to na pewno was o tym poinformuje. Cena 2,40zł/

Podlaska przyprawa do mięsa mielonego - ja dodaje ją do koletów mielonych i spaghetii. Jest rewelacyjna. Mieszanka wielu smaków połączona w 1 daje totalny odlot dla smakoszy moich dań. Na pewno szczerze mogą ją polecić każdemu. Cena 2,80zł za 50g


Podlaska przyprawa do drobiu - kolejna bardzo dobra mieszanka przypraw w jednym opakowaniu. świetnie sie sprawdza do dań z drobiem na grilla, do piekarnika, ale również jako dodatek do panierki przy kotletach.  Cena 2,90zł za 50g

Owoc Maliny - herbatka ekologiczna - w opakowaniu są tylko suszone maliny, które zalewa się gorącą wodą. No i niestety, ale mi nie przypadła do gustu. Podobnie jak z kawą orkiszową starałam się pić na różne sposoby, no ale niestety. W mojej kuchni już nie zagości. Cena 9,50zł za 50g


Podlaska przyprawa do grilla - Kolejna fajna mieszanka, która bardzo przydaje się latem. Wystarczy tylko nią posypać mięso i od razu dać na grilla, nawet nie trzeba mięsa marynować. Cena 2,82zł za 50g



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz