czwartek, 11 września 2014

Butelka szerokootworowa EasyStart Owoce - różne pojemności - moja opinia

Dzisiaj nie typowo, ale coś czym chciałabym się z wami podzielić. Jakiś czas temu dostałam do przetestowania butelki szerokootworowe EasyStart Owoce od Canpol babies.

Do testu dostałam 3 butelki o różnych pojemnościach. No i nie będę ukrywać, że bardzo mnie zadowoliły.






Pierwsze 2 butelki są przeznaczone dla dzieci po 3 miesiącu, zaś niebieska po 12 miesiącu. Butelki są wykonane z szklanego plastiku i mają idealny kształt, przy karmieniu świetnie leżą w dłoni matki. Na każdej jest miarka w ml dzięki czemu wiemy ile jest już pokarmu czy picia w butelce. Smoczek jest anty-kolkowy z dużymi dziurkami. Od kiedy ich stosuje moja pociecha nie ma kolek. To na prawdę działa. Butelka może również do przechowywania pokarmu. Nic się nie wylewa i nie wysypuje, do tego butelka jest zamykana plastikową pokrywką.  Coś co mnie bardzo zachwyciło to kształt smoczka. Bardzo przypomina sutek matki. Butelki nie należą do drogich i są tak na prawdę ogólno dostępne. Szczerze polecam :)


Już jutro denko sierpniowe - czyli co udało mi się wykorzystać w tym miesiącu, a o dziwo jest tego na prawdę dużo. Zapraszam.


A czy wy też spotkałyście się z tymi butelkami? Zapraszam do komentowania i dołączenia do obserwatorów mojego bloga :))

2 komentarze:

  1. Szkoda, że nie dałaś zdjęcia z bliska jak ten kształt smoczka wygląda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam i za kilka dni opublikuję opinię na blogu. Już dziś mogę przyznać Ci rację - są super ;)
      http://testowanieartdzieciece.blogspot.com/
      Obserwuję i zapraszam do siebie ;)

      Usuń