sobota, 21 września 2013

ANIELSKIE PRZYSMAKI - RECENZJA


Wróciłam. Wybaczcie, że ostatnio nie bardzo dodawałam coś na bloga, ale byłam 2 tygodnie po za domem u rodzinki i nie ukrywam, iż nie miałam za bardzo kiedy wejść na komputer. Ten okres odwiedzin pozwolił mi przetestować do końca 4 produkty ze sklepu ANIELSKIE PRZYSMAKI. Dlatego właśnie mój mój powrót rozpoczynam recenzją. 

Może pamiętacie jak dostałam tą paczuszkę, ale jeżeli nie i dla wszystkich nowych czytelników mojego bloga małe przypomnienie. Na początku miesiąca podjęłam współpracę z sklepem internetowym Anielskie Przysmaki ( kliknij). Dostałam paczkę, w której znalazłam 4 Anielskie przysmaki:

- Cytrynki z miodem

- Syrop malinowo miodowy

- Miód rzepakowy

- Mus jagodowy

 Oto moja opinia o tych 4 smakołykach:
 1. Syrop malinowo miodowy --- >>> 9,45zł/200ml

Myślę, że ten smakołyk nie odmówiła by żadna kobieta lubiąca napić się piwa z sokiem. ŻUBR+SYROP MALINOWO MIODOWY= NIEBO W KUFLU :D

Lecz to nie jest jedyny sposób na wykorzystanie tego syropu. Należę do kobiet, które lubią herbatę owocową, lecz nie byle jaką, tylko tą zdrową bez zbędnych aromatów. Codziennie przed snem lubiłam pić szklankę kakao, od kiedy mam ten syrop robię sobie zwykłą herbatę bez cukru z łyżką tego syropu. Potem śpię jak aniołek.

 

2. Cytrynki w miodzie 12,83zł/230g 

To właśnie można nazwać magią w słoiku. Cytrynki można wykorzystać na różne sposoby, latem do drinka lub wody mineralnej, zaś zimą do gorącej herbaty przy kominku czy telewizorze. Efekty niepowtarzalnego smaku gwarantowane. Ktoś by mógł powiedzieć " przecież mogę sobie ukroić plasterek cytryny i dodać łyżeczkę miodu" , ale niestety smak nie będzie taki sam jak z tego słoiczka. To połączenie jest wyjątkowe.  ja osobiście używałam i do wody i do herbaty. Muszę się przyznać, że jak zobaczyłam swoje zniszczone dłonie to zrobiłam mały eksperyment. Do małej miski wlała ciepłą wodę i wrzuciłam 3 plasterki cytrynek i dodałam łyżkę miodu ze słoiczka od cytrynek. Zamoczyłam ręce na 10 minut i po wysuszeniu ciepłym bawełnianym ręcznikiem ręce wyglądały o wiele lepiej :) Witaminy dodały im uroku. 

 

 3. Mus jagodowy 7,47zł/200g

 Ja ten przysmak wykorzystałam na 3 sposoby:

- do naleśników

- zrobiłam koktajl mleczno jagodowy

- grzanki z musem

Mus jest o tyle fajny, że jest słodki i nie trzeba dodawać cukru. Pamiętajmy, że duża ilość cukru doprowadzić może do cukrzycy. Ja czasem nawet podjadałam mus łyżeczką. Jeżeli nie chcecie dawać swoim dzieciom nutelli lub słodyczy zafundujcie mu grzankę z musem. Polecam :) Dzieci proszą o dokładkę :))


4. Miód rzepakowy 10,99/375g

 Co do tego produktu wypróbowałam go w bardzo tradycyjny sposób ( do owsianki i do kanapek) ponieważ nie miałam czasu na wymyślenie przepisu i go przygowtowanie. Za to mogę powiedzieć o konsystencji i smaku. Konsystencja jest czegoś w rodzaju takiego miodu zamieniającego się w taki krem orzechowy dzięki czemu świetnie się rozsmarowuje na chlebie i nie kapie ze wszystkich stron. Zaś smak ma bardzo specyficzny ponieważ jest rzepakowy. Za każdym razem kiedy go jem przypomina mi się jak byłam dzieckiem i jeździłam na wieś pomagać w czasie żniw, czysty zapach lata.

 

Wszystkie te produkty możecie nabyć za nie wielkie tak na prawdę pieniądze w sklepie Anielskich Przysmaków ( kliknij). Bardzo często zastanawiacie się co kupić koleżance na urodziny, coś oryginalnego - w tym sklepie na pewno znajdziesz coś co zapasuje. Czasem zamawiając 3-5 produktów i kupując małe ozdobne pudełeczko możecie komuś sprawić wyjątkową niespodziankę. Nawet was samych zachęcam do kupienia dla siebie 4 produktów wybranych przez was w asortymencie sklepu by zimą przypomnieć sobie zapach lata. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz