środa, 28 sierpnia 2013

Mrożona HERBATA na gorące dni od Richmont


Co prawda upalne dni za nami, ale macie czasem tak, że chcielibyście napić się takiej zimnej i pysznej "herbatki"? Ja miałam tak wczoraj. Przyszłam z miasta i pierwsze o czym pomyślałam to o herbatce przy komputerze. No i się udało.

Składniki:
1 saszetka Herbaty Richmont Melon Mint
350ml wody o temperaturze ok 100 stopni
6 kostek lodu
3 łyżeczki cukru trzcinowego
5ml syropu miętowego
1,5 plasterka cytryny do dekoracji

Do tego wysoka szklanka.



Herbatę zaparzam w osobnym pojemniku ok 8 minut, dodaje cukier i syrop. Cytrynę kroje w plasterki i przekrawam na pół i dekoruję nimi górę szklanki. Lód wrzucam do szklanki. Po czym wlewam herbatkę. Pozostawiam na 2-3minuty by mocno się schłodziła, po czym rozkoszuję się Cudownym smakiem Melonowej herbatki z nutką mięty. Szczerze, to nawet bez dodawania syropu smakuje rewelacyjnie.



Jeżeli chodzi o zakup tych herbat bardzo polecam, dobrze zainwestować czasem w rewelacyjne i wysokiej jakości herbaty. Na stronie pisze, że przy złożeniu zamówienia za 370zł przesyłka gratis, ale jak się zrobi za mniejszą kwotę przesyłka nie jest wielkim kosztem. Za paczkomat to raptem 7,90zł zaś za kuriera GLS to 15zł. Nie pisze tego, dlatego, że to warunek współpracy bo tak nie jest. Pisze to od siebie by zachęcić Was do picia wspaniałej herbaty. Ja bardzo się cieszę, że mam możliwość testowania tych herbat i na pewno jak tylko uda mi się odłożyć choć trochę pieniędzy na pewno zamówię sobie upatrzone już herbatki właśnie tej firmy. Zajrzyjcie na ich stronę bo warto Kliknij sklep

Buziaki :)


1 komentarz: