poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Szybkie danie z makaronem ryżowym

Ostatnio dostałam do testowania Makaron ryżowy, nie ukrywam, iż bardzo mi posmakował. W głowie miałam 2 przepisy z tym makaronem i oto jeden z nich :)

Składniki:
pół pudełka Makaronu ryżowego
podwójna pierś z kurczaka
2 duże marchewki
3-5 pieczarek
sos grzybowy

Makaron wrzuciłam do zimnej wody na ok. 10 minut.  W między czasie pokroiłam kurczaka w kostki, a marchewkę starłam na tarce. Pieczarki pokroiłam w drobniutka kosteczkę i podsmażyłam na masełku. Dorzuciłam kurczaka i marchewkę i wszystko razem podsmażyłam na masełku. Wstawiłam makaron do osolonej wody i pozostawiłam by się ugotował. Do mieszanki, która miałam na patelni dodałam sos grzybowy w proszku i wymieszałam. Kiedy makaron się ugotował wrzuciłam na patelnie i wszystko razem dusiłam ok 3 min. Dałam na talerzyki i danie szybko znikło do głodnych brzuszków.

Buziaki i smacznego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz